ZÁRUKA | REKLAMÁCIA
Naše produkty, či už sa jedná o herné notebooky, herné počítače, alebo grafické karty podľaháji pred predajom dôkladnej servisnej prehliadke. Tá spočíva v kompletnom rozobraní a zbavení chladenia nečistôt a prachu. Medzi chladič procesora aj grafické karty je aplikovaná nová teplovodivá pasta, ktorá zaistí stabilné a nízke teploty pre ďalšie používanie. V prípade potreby sú menené aj thermalpady, čiže teplovodivé podložky v okolí CPU a GPU. Po kompletizácii sa pri notebookoch a počítačoch vykonáva čistá inštalácia operačného systému Windows 11 a jeho aktivácia a to z toho dôvodu, že Windows 10 nám čoskoro ukončí podporu. V prípade záujmu, môžeme po dohovore reinštalovať staršie Windows 10. Ďalší v poradí je sťahovanie aktualizácií a najnovších driverov, ak chcete ovládačov, ktoré sú potrebné k bezproblémovému chodu počítača. Pokiaľ Vám ho aktuálny operačný systém neponúka automaticky, stačí do lupy vyhľadávania zadať "Vyhľadať aktualizácie". Po tom, čo je systém aktuálny vo všetkých smeroch prichádza na rad benchmarky a stress testy. Pre neznalých sú to programy, ktoré otestujú jednotlivý hardvér v jeho plnej sile pri maximálnej možnej záťaži. Jednotlivé grafy a namerané teploty nám potvrdia 100% stav komponentov. V opačnom prípade poodhalia nedostatky, ktoré sú následne odstránené.
Aj napriek všetkým snahám závadu minimalizovať, môže dôjsť občas k poškodeniu alebo nestabilite produktu. Majme prosím na pamäti, že ide o elektroniku a tá môže aj bez zjavných príčin vykazovať závadu. K tomuto účelu poskytujeme ZÁRUKU 12 MESIACOV (zo zákona o predaji tovaru použitého), v niektorých prípadoch a pri tovare novom je to potom 24 MESIACOV. Viac nájdete v Reklamačnom poriadku v Obchodných podmienkach.
Ak ste mali tú smolu a u nás zakúpený produkt odišiel práve Vám, vopred sa veľmi ospravedlňujeme. Teraz to poďme spoločne vyriešiť!
V prvom rade NÁS KONTAKTUJTE cez REKLAMAČNÝ FORMULÁR nižšie. Popíšte daný problém, za akých okolností k nemu došlo a všetky informácie, ktoré by mohli prispieť k objasneniu príčiny závady.
V mnohých prípadoch vám môžeme pomôcť na diaľku a vždy sa o to pokúsime. Samozrejme len pokiaľ o to budete stáť. Až po vyčerpaní všetkých možností, príde na rad zaslanie tovaru k nám na opravu. V tomto prípade prosíme o starostlivé zabalenie a zaslanie na adresu uvedenú v záhlaví Obchodných podmienok.
DOBA ZÁRUKY je uvedená vždy v popise tovaru a na faktúre ju máte uvedenú v názve produktu, ktorý ste zakúpili pod označením ZÁRUKA 12M alebo ZÁRUKA 24M. Faktúra, ktorá Vám automaticky dorazí na email po vytvorení objednávky slúži zároveň ako ZÁRUČNÝ LIST.
Na VYBAVENIE REKLAMÁCIE máme zo zákona 30 dní, ale snažíme sa vždy daný problém vyriešiť v čo najkratšej možnej lehote. Máme na pamäti, že počítače sa stali nevyhnutnou súčasťou našich životov.
U niektorých zánovných produktov, najmä herných notebookov či jednotlivých komponentov herného PC je záruka daná aj výrobcom. Tú si môžete overiť av prípade poruchy aj vybaviť priamo na servisnom stredisku konkrétneho výrobcu. Je to rýchlejšie, pretože v prípade vážnejšej závady by sme postupovali rovnako. Radi Vás v prípade záujmu nasmerujeme.
V nasledujúcich odkazoch nájdete po zadaní sériového čísla Vášho produktu informácie o záruke a postupe ako ju prípadne uplatniť.
SÉRIOVÉ ČÍSLO NÁJDETE: Na krabici od produktu, alebo na spodnej strane produktu na bielom štítku pod označením SN či S/N apod.
Po registrácii určitých produktov priamo na stránkach výrobcu môžete navyše získať predĺženú záruku, alebo si záruku prípadne dokúpiť.
ODKAZY K ZÁRUKE U VÝROBCOV:
https://customercare.acer-euro.com/customerselfservice/CaseBooking.aspx?CID=CZ&LID=CZE&OP=1
https://www.amd.com/en/support/kb/warranty-information/warranty
https://www.asus.com/cz/support/FAQ/1041323/
https://help.corsair.com/hc/en-us/articles/360033067832-Corsair-Limited-Warranty
https://www.dell.com/support/home/cs-cz?app=warranty
https://www.gainward.com/main/support.php?lang=en
https://member.aorus.com/cz/productwarranty
https://support.hp.com/cz-cs/check-warranty
https://supporttickets.intel.com/s/warrantyinfo?language=en_US
https://www.kingston.com/en/wa/warranty_cz
https://pcsupport.lenovo.com/cz/cs/warranty-lookup#/
https://cz.msi.com/page/warranty/pcc