HARDWARE: Naše produkty podliehajú pred predajom dôkladnej servisnej prehliadke. Tá spočíva v kompletnom rozobraní produktu a odstránení prachu z jeho chladiaceho systému. Medzi chladič a čip procesora aj grafické karty je aplikovaná nová teplovodivá pasta, ktorá zaistí stabilné a nízke teploty pre ďalšie používanie. V prípade potreby sú menené aj thermalpady, čiže teplovodivé podložky v okolí CPU a GPU.

    

SOFTWARE: Po kompletizácii sa pri notebookoch a počítačoch vykonáva čistá inštalácia operačného systému Windows 11 a jeho aktivácia. Ďalší v poradí je sťahovanie aktualizácií a najnovších driverov, ak chcete ovládačov, ktoré sú potrebné na bezproblémové používanie.

   

TESTOVANIE: Po tom, čo je systém aktuálny vo všetkých smeroch, prichádzajú na rad benchmarky a stress testy. Pre neznalých sú to programy, ktoré skúmajú jednotlivý hardvér pri maximálnej záťaži. Namerané grafy a teploty nám potvrdia 100% stav komponentov. V opačnom prípade poodhalia nedostatky, ktoré následne odstránime.

   

ZÁRUKA: Aj napriek všetkým snahám závadu minimalizovať, môže dôjsť k poškodeniu alebo nestabilite produktu. Majme prosím na pamäti, že ide o elektroniku a tá môže aj bez zjavných príčin vykazovať závadu. Na tento účel poskytujeme ZÁRUKU 12 MESIACOV (zo zákona o predaji tovaru použitého), v niektorých prípadoch a pri novom tovare 24 MESIACOV. Ponúkame možnosť si záruku dokúpiť a to na dobu až 36 MESIACOV.

   

  

POSTUP PRI REKLAMÁCII: Pokiaľ produkt u nás zakúpený vykazuje závadu, vopred sa Vám ospravedlňujeme. Sme iba predajcovia. Svojím menom ručíme za produkty, ktorých kvalitu nemôžeme ovplyvniť. Prosíme preto o kúsok trpezlivosti.

V prvom rade NÁS KONTAKTUJTE cez REKLAMAČNÝ FORMULÁR nižšie. Popíšte daný problém, za akých okolností k nemu došlo a všetky informácie, ktoré by mohli prispieť k objasneniu závady. V mnohých prípadoch vám môžeme pomôcť na diaľku a vždy sa o to pokúsime. Samozrejme len pokiaľ o to budete stáť. Po vyčerpaní všetkých možností príde na rad zaslanie tovaru k nám na opravu. V tomto prípade prosíme o starostlivé zabalenie a zaslanie na adresu uvedenú v záhlaví Obchodných podmienok.

   

DOBA REKLAMÁCIE: Na vybavenie reklamácie máme zo zákona 30 dní, ale vždy sa snažíme problém vyriešiť v čo najkratšej lehote. Máme na pamäti, že počítače sa stali nevyhnutnou súčasťou našich životov a užívatelia ich potrebujú mať čo najskôr doma. Ďakujeme za dôveru.